2015-ci ilin may ayında Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları canlı əlaqə zamanı 15 338 müraciəti cavablandırıblar.
Nazirliyin Analitik-informasiya şöbəsindən Xeberler.az-a verilən məlumata görə, vergiödəyicilər 2484 dəfə vergi borcu, 974 dəfə vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün səsli menyu xidmətindən istifadə edib, onlara 34 395, o cümlədən 33 171 qısa və 1224 ikitərəfli mesaj göndərilib.
May ayı ərzində Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə 316 min 83 daxilolma qeydə alınıb.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri