Nazirliyin Çağrı Mərkəzi 25 mindən çox zəngi cavablandırıb

08-11-2017 / 11:32

2017-ci ilin oktyabr ayı ərzində Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən canlı əlaqə zamanı daxil olmuş 25 min 219 zəng cavablandırılıb.

Vergiödəyicilərinin məlumatlandırılması məqsədilə onlara 141 min 883 SMS göndərilib.

Nazirliyin Media Kommunikasiya Mərkəzindən Xeberler.az-a bildirilib ki, həmin ay ərzində Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə 436 min 505 daxilolma qeydə alınıb.

Vergiödəyicilərinə xidmət strukturlarında 38 min 558 vətəndaş qəbul edilərək onlara 55 min 354 sayda xidmət göstərilib. Cari ilin noyabrın 1-nə vergiödəyicilərinə ümumilikdə 384 min 246 “Asan İmza” sertifikatı verilib.

Həmçinin 8112 vergi ödəyicisi (1127 hüquqi şəxs, 6985 fiziki şəxs) qeydiyyatdan keçib.

Xeberler.az


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.