Cari ilin yanvar ayında Vergilər Nazirliyinin 195 Çağrı Mərkəzinə 24 644 və ya əvvəlki ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 8,7% çox zəng daxil olub.
Xeberler.az nazirliyin saytına istinadən xəbər verir ki, canlı əlaqə zamanı 26 037 müraciət cavablandırılıb ki, onların da 38%-i Vergi Məcəlləsi (vergi nəzarəti tədbirləri, şəxsi hesab vərəqəsi, vergi orqanlarının fəaliyyəti, vergi qanunvericiliyinin pozulmasına görə məsuliyyət tədbirləri, vergi agenti və s.), 20,2%-i Vergilər Nazirliyinin səlahiyyətlərində olan, lakin Vergi Məcəlləsi ilə tənzimlənməyən məsələlər (nazirliyin internet səhifələri, elektron xidmətlərin proqram təminatları, elektron imza, əmək müqavilələri, işə qəbul və s.), 19%-i gəlir vergisinin, 13,4%-i sadələşdirilmiş verginin hesablanması, ödənilməsi və bəyannamənin təqdim edilməsi, qalanları digər vergilər barədə olub.
Hesabat dövründə vergi ödəyiciləri tərəfindən 2 772 dəfə vergi borcu, 1 638 dəfə vergi növləri barədə məlumat əldə etmək üçün səsli menyu xidmətindən istifadə edilib. Vergi ödəyicilərinə 117 805, o cümlədən 115 323 qısa, 2 482 ikitərəfli mesaj xidməti göstərilib.
Yanvar ayı ərzində Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə 387 264 daxilolma qeydə alınıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri