Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsinə də daxil olanların sayında artım qeydə alınıb.
Nazirlikdən Xeberler.az-a verilən məlumata görə, bu ilin ilk 9 ayı ərzində VN-in rəsmi səhifəsinə daxil olanların sayı 3,3 milyona yaxın olub. Bu dövr ərzində vergi ödəyicilərinin məlumatlandırılması məqsədilə onlara 1367469 mesaj, o cümlədən 1367469-u qısa mesaj (sms) göndərilib.
Nazirlik bildirib ki, 2015-ci ilin 9 ayı ərzində vergi ödəyicilərinə xidmət strukturlarında 285104 müraciət qeydə alınıb, müraciət edənlərə 418805 sayda, o cümlədən Vergilər Nazirliyinin Bakı şəhərindəki Vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzinə müraciət edən 24765 şəxsə 37049 sayda xidmət göstərilib.
Hesabat dövründə nazirliyin Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən canlı əlaqə zamanı 149612 müraciət cavablandırılıbdır. Müraciətlərin 29,7 faizi vergilər, 20,3 faizi vergi nəzarəti tədbirləri, 16,9 faizi isə vergi orqanlarının hüquq və vəzifələri, qalanları isə digər məsələlər barədə olub.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri