Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi okyabr ayı ərzində 157 Zəng (Çağrı) Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin statistikasını açıqlayıb.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, Mərkəzin aparıdığı statistikaya əsasən, 157 Zəng Mərkəzi tərəfindən oktyabr ayı ərzində 13832 müraciət cavablandırılıb.
Müraciətlərin 9282-si zəng, 2700-ü onlayn konsultasiya, 1500-ü elektron poçt, 350 –si isə Skype vasitəsi ilə olub.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri