Samsung Çin və Hindistanda məşhurluğunu itirir

11-05-2015 / 19:25

Cənubi Koreyada nəşr olunan yeni bir araşdırma Samsung-un mobil dünyasının ən böyük iki bazarı Çin və Hindistanda əhəmiyyətli bir eniş yaşadığını göstərir.

Xəbərlər-in xarici sayta istinadən verdiyi məlumata görə, Cənubi Koreyalı firma keçən il eyni dövrlə müqayisədə Hindistanda 5.5 faiz, Çində isə 9.4 faiz nisbətində bazar payını geriləyib.

Firmanın Hindistandakı liderliyi davam etsə də bazar payı 33.3 faizdən 27.8 faizə qədər geriləyib. Xüsusilə yerli istehsalçılar Xiaomi və Huawei-in yüksəlişi və Apple-ın iPhone 6 modelləriylə ölkədə partlayış etməyi Samsung-u dördüncü sıraya gətirib.

Çin və Hindistanda texnologiyanın əhali üzərindəki təsiri hələ aşağı səviyyədədir. Çin əhalisinin yalnız 40 faizi ağıllı telefon istifadə edir.

Ruhəngiz Muradova


ŞƏRHLƏR






sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.