Cənubi Koreyada nəşr olunan yeni bir araşdırma Samsung-un mobil dünyasının ən böyük iki bazarı Çin və Hindistanda əhəmiyyətli bir eniş yaşadığını göstərir.
Xəbərlər-in xarici sayta istinadən verdiyi məlumata görə, Cənubi Koreyalı firma keçən il eyni dövrlə müqayisədə Hindistanda 5.5 faiz, Çində isə 9.4 faiz nisbətində bazar payını geriləyib.
Firmanın Hindistandakı liderliyi davam etsə də bazar payı 33.3 faizdən 27.8 faizə qədər geriləyib. Xüsusilə yerli istehsalçılar Xiaomi və Huawei-in yüksəlişi və Apple-ın iPhone 6 modelləriylə ölkədə partlayış etməyi Samsung-u dördüncü sıraya gətirib.
Çin və Hindistanda texnologiyanın əhali üzərindəki təsiri hələ aşağı səviyyədədir. Çin əhalisinin yalnız 40 faizi ağıllı telefon istifadə edir.
Ruhəngiz Muradova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri