İstifadəçilərin əksəriyyəti onlayn bankçılıqdan balansın yoxlanılması, kommunal xidmətlərin ödənilməsi, kiçik məbləğlərin köçürülməsi və s. kimi sadə hesab əməliyyatların yerinə yetirilməsi üçün istifadə edir.
“Accenture” analitik şirkətinin Şimali Amerikada keçirdiyi sorğunun nəticələrinə görə, istifadəçilər yalnız bir neçə əlavə bank xidmətində maraqlıdırlar.
Xəbərlər RYTN-nin rəsmi saytına istinadən məlumat verir ki, bu xidmətlər arasında alış-veriş üçün endirimlər (respondentlərin 54 faizi), avtomatik xidmət ödənişi servisləri (53 faiz), ərzaq və ya xidmət üzrə tövsiyələr (52 faiz), avtomobil krediti almaq üçün kömək (49 faiz) və ev alışı (46 faiz) yer alıb.
18-34 yaşlı istifadəçilər daha çox maliyyə institutlarının maliyyələşdirilməsində maraqlı olmaqla innovativ xidmətlərdən istifadə etməyə hazırdırlar. Tədqiqatdan məlum olub ki, onların üçdə ikisi (67 faiz) onlayn bankçılığı maliyyə müəssisəsində effektiv hesab etmir.
Gənclərin 47 faizi bankın büdcəyə daha yaxşı nəzarət etməyə imkan verən alət və xidmətlər hazırlamasını istəyir. Onların 48 faizi banklara saytda müştərilərlə məsafəli ünsiyyət üçün videoçat xidmətini tətbiq etməyi təklif edir.
Eyni zamanda yaşı 55-dən yuxarı əhalinin yalnız 30 faizi belə xidmətlərə maraq göstərir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri