Yeni bir sistemin köməyilə reklamverənlər auditoriyanı öyrənə biləcəklər

30-10-2009 / 09:07

NEC şirkətinin mühəndisləri insanların üz cizgiləri ilə cinsini və yaşını müəyyən edə bilən Next Genration Digital Sinage Solution kompüter sistemi yaradıblar. Network World xəbər verir ki, bununla reklamverənlər auditoriya üçün hansı reklamın nə dərəcədə maraqlı olduğunu müəyyən edə biləcəklər.

Reklam lövhəsinin yanında qoyulmuş kamera keçənlərin sifətlərini çəkir, sistem isə dərhal onların cinsini, ehtimal edilən yaş həddini müəyyən edir. İnsan kameranın qabağında nə qədər çox dayansa, bir o qədər dəqiq yaş müəyyən edilir. Sonra sistemin yaddaşında şəkillər qalmır, ancaq demoqrafik məlumatlar yığılır, sonra reklam verənə göndərilir.

İndi Yaponiyada Fuji Television Network TV- şirkətinin köməyilə yeni sistemin sınaqları keçirilir. NEC şirkətində artıq şəxsləri tanıma sistemi var. Bu sistemə girişdə insanın üzü buraxılış və parol qismində işlədilir. Sistem insanın gözlərinin yerləşməsi şəklinə əsaslanır və sonra tanımanı məlumat bazasında olan şəkillərlə müqayisə edərək keçirir. Şəxsin üzünü müəyyən etmək üçün bir-iki saniyə vaxt gedir.


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə