NEC şirkətinin mühəndisləri insanların üz cizgiləri ilə cinsini və yaşını müəyyən edə bilən Next Genration Digital Sinage Solution kompüter sistemi yaradıblar. Network World xəbər verir ki, bununla reklamverənlər auditoriya üçün hansı reklamın nə dərəcədə maraqlı olduğunu müəyyən edə biləcəklər.
Reklam lövhəsinin yanında qoyulmuş kamera keçənlərin sifətlərini çəkir, sistem isə dərhal onların cinsini, ehtimal edilən yaş həddini müəyyən edir. İnsan kameranın qabağında nə qədər çox dayansa, bir o qədər dəqiq yaş müəyyən edilir. Sonra sistemin yaddaşında şəkillər qalmır, ancaq demoqrafik məlumatlar yığılır, sonra reklam verənə göndərilir.
İndi Yaponiyada Fuji Television Network TV- şirkətinin köməyilə yeni sistemin sınaqları keçirilir. NEC şirkətində artıq şəxsləri tanıma sistemi var. Bu sistemə girişdə insanın üzü buraxılış və parol qismində işlədilir. Sistem insanın gözlərinin yerləşməsi şəklinə əsaslanır və sonra tanımanı məlumat bazasında olan şəkillərlə müqayisə edərək keçirir. Şəxsin üzünü müəyyən etmək üçün bir-iki saniyə vaxt gedir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri