"Global Stats" statistik mərkəzinin hesablamalarına görə, son bir ayda Azərbaycanda "Youtube" sosial şəbəkəsinin istifadəçilərinin sayı kəskin artsa da, "Facebook" və "Twitter" sosial şəbəkələri ilə bağlı vəziyyət fərqli olub.
Xəbərlər Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin saytına istinadən xəbər verir ki, ölkəmizdə "Youtube" sosial şəbəkəsinin payı 90 faizədək artaraq sosial media bazarının 28,52 faizini təşkil edib.
İstifadəçi marağına görə ikinci yeri 64,77 faiz bazar payı ilə "Facebook" sosial şəbəkəsi tutub.
Üçüncü yerdə 2,31 faiz bazar payı ilə "Odnoklassniki" sosial şəbəkəsi yerləşib və onun bazar payında ötən illə müqayisədə azalma müşahidə olunur.
"Twitter" şəbəkəsinin Azərbaycanda bazar payı 1,58 faiz təşkil edib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri