Təhsil Nazirliyinə il ərzində vətəndaşlar tərəfindən 21 403 müraciət, müxtəlif qurumlardan 28 919 məktub və 10 332 elektron müraciət daxil olub.
Bu barədə Xeberler.az-a Təhsil Nazirliyindən məlumat verilib.
Qeyd edilib ki,Telefon Məlumat Mərkəzinə (Qaynar xətt xidməti-146) 94 513 zəng (2013-cü illə müqayisədə 8 dəfə çox, 2014-cü illə müqayisədə isə 1,6 dəfə çox) daxil olub.
Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzində 55 842 vətəndaşa xidmət göstərilib.
Kommutator xidmətinə 25 000-ə yaxın zəng daxil olub.
Telefon Məlumat Mərkəzinə və Vətəndaşların Qəbulu Mərkəzinə daxil olmuş müraciətlərin əksəriyyəti dərhal cavablandırılıb və operativ həll olunub.
6 819 vətəndaş sorğularına uyğun olaraq, elektron qaydada Təhsil Nazirliyinin müvafiq məsul şəxslərinin qəbuluna yazılıb.
Həmçinin, vəzifəli şəxslərin qəbuluna yazılmaq üçün elektron poçt vasitəsilə 641 müraciət, teleqram və məktublar vasitəsilə 230 müraciət daxil olub və onlara müvafiq cavablar verilib.
Şikayətlərin qeydiyyatı proqramında qeydiyyata alınmış 915 müraciət isə araşdırılması üçün müvafiq şöbə, sektor və idarələrə göndərilib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri