“MasterCard” şirkətinin yeni tədqiqatına əsasən, avropalılar gündəlik alış-veriş üçün kontaktsız ödənişlərdən daha çox istifadə edirlər. Bu, belə ödənişlərin sürət və rahatlığı ilə izah edilir.
Xeberler.az AzərTac-a istinadən xəbər verir ki, 2015-ci ilin ikinci rübündə kontaktsız əməliyyatların həcmi illik hesablama üzrə 170 faiz yüksəlib və bu üsulla xərclənmiş məbləğ 2014-cü ilin ikinci rübü ilə müqayisədə 3 dəfə artıb.
Cari ilin ikinci rübündə 2 kontaktsız əməliyyatdan biri ərzaq mağazalarında, 14,5 faizi restoran və barlarda, 10 faizi pərakəndə ticarət mağazalarında edilib.
“MasterCard” Avropada kontaktsız ödənişlərin gələcək inkişafına imkan yaratmaq məqsədilə pərakəndə ticarət müəssisələri üçün yeni standartların tətbiqini planlaşdırır. Bu standartlar artıq bir çox smartfonlarda əlçatan olan biometrik həllərin köməyi ilə istifadəçinin autentifikasiya prosesinin sadələşdirilməsi üçün nəzərdə tutulub.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri