Ümumdünya ödəniş hesabatına görə, 2014-cü ildə debet və kredit kartları, eləcə də kontaktsız ödənişlər üçün digər alətlər vasitəsilə 390 milyard tranzaksiya həyata keçirilib.
Xeberler.az xarici mətbuata istinadən bildirir ki, 2015-ci il üçün Ümumdünya ödəniş hesabatına əsasən, 2013-cü ildə Finlandiya sakinləri bank kartları vasitəsilə digər ölkələrlə müqayisədə daha çox ödənişlər həyata keçiriblər. İldə hər sakinə 450 nağdsız hesablaşma düşüb.
Ölkədə müasir ödəniş alətlərinin inkişafına ödənişlər sistemində innovasiyaların aktiv tətbiqi və iqtisadi artım təkan verib. Temperaturun xüsusilə qış dövründə aşağı olması elektron ticarətin inkişafına xidmət edir. Finlandiyalılar lazımi malları internetlə sifariş verərək ödənişi saytda həyata keçirirlər.
Nağdsız ödənişlərdən daha çox istifadəyə görə ikinci yerdə ABŞ qərarlaşıb. İldə hər amerikalı orta hesabla 390 kart ödənişi həyata keçirir.
Niderland, Avstraliya, Danimarka, Cənubi Koreya və İsveç vətəndaşları da nağd ödənişlərdən aktiv imtina etməyə başlayıb.
Bildirilir ki, insanlar adi kart ödənişləri ilə yanaşı, kontaktsız kartlar, mobil bankçılıq və kağız pullardan imtinaya imkan verən digər innovasiyalardan aktiv istifadəyə keçir.
Hesabat müəlliflərinin sözlərinə görə, bu sahədə gələcək inkişafı təhlükəsiz və elektron pulköçürmələri etməyə imkan verən desentralizasiya edilmiş "blockchain” texnologiyasının tətbiqi təmin edəcək.
Blockchain potensial baxımdan ödəniş sənayesində islahatlara səbəb ola bilər”, - Şotlandiya Kral Bankının müştəri xidmətləri şöbəsinin rəisi Tereza Konnors bildirib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri