Azərbaycanda ölkə əhalisində İKT biliklərinin yüksəlməsi, elektron ticarətə inamın artması və eləcə də Azərbaycanın poçt daşımaları sahəsinə böyük etibarın olması internet üzərindən alış-verişin həyata keçirilməsinə marağı artırıb.
Xeberler.az bildirir ki, Dövlət Statistika Komitəsinin (DSK) açıqladığı son statistik göstəricilərə də nəzər yetirdikdə ölkənin e-ticarət sahəsinin necə sürətli şəkildə böyüməsini açıq-aydın müşahidə etmək mümkündür.
DSK-nın məlumatına görə, 2015-ci ilin yanvar-avqust aylarında
elektron pərakəndə ticarət dövriyyəsinin həcmi əvvəlki ilin eyni dövrünə nisbətən 2,0 dəfə artıb.
Komitənin apardığı müşahidələrdən bəlli olub ki, səkkiz ay müddətində elektron pərakəndə ticarətin dövriyyəsi 8,2 milyon manat təşkil edib.
Bununla belə, qeyd edək ki, elektron ticarət vasitəsi ilə əhalinin sifariş verdiyi istehlak məhsullarının 92,7 faizi hüquqi şəxslərdən, 7,3 faizi isə fərdi sahibkarlardan alınıb. Elektron ticarət dövriyyəsinin 96,5 faizi qeyri-ərzaq məhsullarının payına düşüb.
2015-ci ilin yanvar-avqust aylarında iaşə xidmətlərinin həcmi əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 16,7 faiz artaraq 644,9 milyon manat olub. Hüquqi şəxslər üzrə iaşə xidmətlərinin həcmi 276,5 milyon manat, bu sahədə fəaliyyət göstərən fərdi sahibkarlar üzrə isə 368,4 milyon manat təşkil edib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri