Elektron Ticarət İcmasi (ETİ) növbəti araşdırmasını reallaşdırıb.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, ETİ-nin budəfəki araşdırmasının məqsədi 2015-ci ilin sevimli brandlərini müəyyənləşdirmək olub.
25 nominasiya üzrə keçirilən sorğu ictmaiyyətə açıq olub. Sorğuda həmçinin 150 mütəxəssis də iştirak edib. İştirakçılar və mütəxəssislər ilin Bankı, GSM operatoru, avtomobil markası, geyim mağazası, supermarketlər şəbəkəsi və digər nominasiyalar üzrə öz seçimlərini ediblər.
ETİ-nin rəhbəri Rəşad Camal açıqlamasında bildirib ki, sorğunun keçirilməsinə səbəb Azərbaycanda bu yöndə informasıyı qıtlığının olmasıdır:
"Azərbaycanda bu tip araşdırmalar və sorğular az olub. Biz Elektron Ticarət İcması olaraq belə sorğuları bundan sonra daha intensiv keçirməyə çalışacayiq. Gələcəkdə keçirilən sorğuların nəticələri haqqında da detallı məlumatlar hazırlanacaq. Bu araşdırmalar hamı üçün açıq olacaq və nəticələri mediaya təqdim olunacaq. Düşünürük ki, bu tip məlumatlar marketoloqlar, menecerlər və iş adamları üçün data rolunu oynayacaq və onlar bu kimi araşdırmaların nəticələrindən gələcək planlarında istifadə edəcəklər".
Beləliklə, keçirilən sorğunun nəticəsi olaraq 2015-ci ilin sevimli brandləri aşağıdakılar seçilib:
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri