Məlumdur ki, Azərbaycanda ən çox istifadə olunan sosial şəbəkə Facebook-dur.
Son 5 ildə Azərbaycanda fəaliyyət göstərən şirkətlərin marketinq strategiyasına daxil olan bu sayt yerli istifadəçilərin maraqlarını təyin etmək üçün statistik mərkəzə çevrilib.
Bu göstəricilər isə 2016-cı ilin Rəqəmsal Marketinq strategiyasının hazırlanmasında rol oynayan əsas amillərdən biri olub.
Xeberler.az marketinq.az-a istinadən məlumat verir ki, Azərbaycanda 1.6 milyon Facebook istifadəçisi var.
Facebook Business-in təqdim etdiyi yaşı 18-dən yuxarı olan istifadəçilərin statistikasına əsasən, ay ərzində 1 milyon – 1.5 milyon istifadəçi müəyyən aktivlik göstərir. Onların cins üzrə bölgüsü isə aşağıdakı şəkildədir:
Həmyerlilərimizin ailə və təhsil statusu növbəti şəkildədir (yaş 18+):
Növbəti statistik cədvəl isə sosial şəbəkəyə Azərbaycanlı istifadəçilərin ən çox daxil olduğu qurğuların təyin olunmasından ibarətdir. Bu cədvəldə qeyd edilib ki, 82 faiz istifadəçi əsasən mobil qurğudan Facebook-a daxil olur:
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri