“Aztelekom” MMC müştəri təcrübələrinin yüksəldilməsi, həllərin çevikliyinin təmin edilməsi və bazara daha aktual xidmətlərin təqdim edilməsi məqsədilə 2022-ci ilin dekabr ayında “Suntech SA” Global OSS/BSS provayder şirkəti ilə müqavilə imzalayıb.
MMC-dən Xeberler.az-a bildirilib ki, müqavilə şərtlərinə əsasən, “Suntech SA” “Aztelekom” MMC üçün “BSS/OSS” (biznesə dəstək sistemi və əməliyyatlara dəstək sistemi) proqram təminatı yaradacaq.
Şirkət tərəfindən yaradılacaq “BSS” mövcud bilinq sistemini əvəz etməklə yanaşı, xidmət məntəqələri və çağrı mərkəzləri vasitəsilə daha operativ xidmətlərin təmin edilməsinə şərait yaradacaq.
“Aztelekom” MMC-nin Kommersiya departamentinin direktoru Fərid Salamov bildirib ki, “OSS” sistemi vasitəsilə əhatə dairəsinin genişləndirilməsi, planlaşdırma, layihələndirmə, avadanlıq və digər inventar sistemin idarə edilməsi daha çevik forma alacaq. Sahələrdə aparılacaq təmir və bərpa işlərinin məhsuldarlığı artacaq.
“Sistemin qurulmasında əsas məqsəd müştəri yönümlü xidmət mədəniyyətinin şirkətin proseslərində əks edilməsini təmin etməkdir. “BSS” sisteminin qurulması ilə yaradılacaq əlavə dəstəkləyici mexanizmlər vasitəsilə “Aztelekom” müştəriləri məhsullara və xidmət şərtlərinə daha çevik çıxış əldə edəcəklər”, – deyə F.Salamov əlavə edib.
Hər iki layihənin həyata keçirilməsi və şirkətin idarəetmə sisteminə inteqrasiyası nəticəsində bütövlükdə keyfiyyətin idarə edilməsi və istehlakçı təcrübəsinin yüksəldilməsinə nail olunacaq.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri