Facebook sosial şəbəkəsi öz müştərilərini yeni marketinq və reklam kampaniyalarının işlənib hazırlanmasına cəlb etmək qərarına gəlib.
Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, bunun üçün xüsusi olaraq yaradılacaq “müştəri şurası” Facebook-da mal və xidmətlərin təqdim olunması üçün yeni ideyalar təklif edəcək. 12 nəfərdən ibarət olacaq “müştəri şurası”nın üzvləri arasında Coca-Cola şirkətinin inteqrasiya edilmiş marketinq kommunikasiyalar üzrə rəhbəri Uendi Klarl və McCann Worldgroup reklam agentliyinin icraçı direktoru Nik Brini qeyd etmək olar.
Şura üzvlərinin ildə bir neçə dəfə görüşəcəyi nəzərdə tutulur. Bu görüşlərin müzakirə mövzuları isə məxfi saxlanılacaq.
“Müştəri şurası”nın yaradılması haqqında xəbər Facebook-da Comment adlı yeni servisin istifadəyə verilməsinə təsadüf edib. Servisin məqsədi istifadəçi nəzərinin reklam olunan brendlərə yönəldilməsi üçün sosial şəbəkədəki “dostlar” arasında yeni kommunikasiyanın yaradılmasıdır.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri