Facebook istifadəçisi bir şəkili ya da videonu bəyənərkən bəzi şirkətlərin reklam spikerinə çevrilir
Xeberler.az məlumat verir ki, istifadəçi sosial şəbəkədə istənilən bir şəkili və ya vidonu bəyəndikdə, yaxud paylaşdıqda bu məzmunların hər hansı bir reklam şirkətinə məxsus olduğundan xəbərsiz olur.
O, həmin şirkəti öz dostlarına da reklam etmiş olur.
Beləliklə, Facebook-un “Sponsor Əhvalatları” adlandırdığı bu reklama görə, istifadəçi hansısa şirkərin reklam spikerinə çevrilir.
Mirvari Nəcəf
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri