Googlun icarçı direktoru Erik Şmit bəyan edib ki, onun təmsil etdiyi şirkət istənilən halda Yahoo ilə reklam əməkdaşlığını təxirə salmayacaq.”Bizim biznesimizdə vaxt puldur.Mən bundan artıq gözləməyəcəyəm”.
O, antiinhisar qurumalrın bu layihəyə qadağa qoya biləcəyi ilə bağlı suala şərh verməyib.”Biz onların hansı mövqe tutacağını, hətta bu əməkdaşlıq barədə fikirləşdiklərini bilmirik” Qeyd edək ki, Yahoo və Google bu ilin iyun ayında internet bazarında əməkdaşlıq barədə müqavilə bağlayıb.
Müqavilənin şərtlərinə görə Yahoo sorğuların nəticələrin təqdim edərkən Google AdSense texnologiyasından istifadə edəcək.Əməkdaşlığın müddətinin 10 il olacağı nəzərdə tutulub.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri