Google və Yahoo “Haqsız rəqabət artıq ayıbdır” əsasilə durdurulan reklam razılaşmasını nə olursa olsun gerçəkləşdirməyə qərarlı görsənir.
Google icra komissiyası başçısı Eric Schmidt ortaqlığı planlandığı kimi oktyabr ayında başladacaqlarını bildirdi. Reklam verənlərin qiymətlərin artmasından narahat olmamağını, qiymətlərin həmişəki kimi açıq hərracla müəyyən ediləcəyini də vurğuladı. O, həmçinin ortalığı qarışdırdığına görə Microsoft-u təqsirləndirdi.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri