Kasperski laboratoriyası şirkəti ABŞ və bir sıra Avropa ölkələrində sorğu keçirərək “rəqəmli amneziya” ilə bağlı maraqlı faktlar aşkar edib.
Xeberler.az RYTN-in rəsmi saytına istinadən məlumat verir ki, insanlar telefon və smartfonlardan nə qədər çox istifadə edirsə, bir o qədər digər insanların, o cümlədən ev telefonlarının nömrələrini az xatırlayır.
Belə ki, rəyi soruşulanların 49 faizi öz həyat yoldaşının mobil telefon nömrəsini, 57 faiz iş nömrəsini xatırlamayıb, 87 faiz uşaqlarının təhsil aldığı məktəbin nömrəsini deməkdə çətinlik çəkib. Bundan başqa, 87 faiz uşaqlarının mobil nömrəsini bilmədiyini etiraf edib.
Şirkət mütəxəssisləri bunun səbəbini izah edərək qeyd edirlər ki, belə “huşsuzluq” insanların vacib informasiyanı xatırlamasını rəqəmli qurğulara tapşırması nəticəsində əmələ gəlir ki, bundan sonra onlar nömrələri yadda saxlamağa çalışmırlar. İnsanlar belə informasiyalardan birini bəzən xatırlasalar da, uzun müddət istifadə edilmədiyi halda onu unudurlar, çünki onlar bu informasiyanın telefonda saxlanılmasından arxayındırlar.
Bu fikirlər sorğunun daha bir rəqəmi ilə öz təsdiqini tapır: amerikalıların 91 faizi rəqəmli qurğuları yaddasaxlama üçün alət adlandırıb.
Rəyi soruşulan amerikalıların 51 faizi və avropalıların 40 faizi etiraf edib ki, rəqəmli qurğuda saxlanılan informasiyanın itirilməsi onlarda ciddi narahatlığa səbəb olur. Qadınların 25 faizi və gənclərin 34 faizi qurğunun itirilməsinin onlarda təşvişə səbəb olmasını bildirib və buna səbəb kimi orada kontaktların, bildirişlərin və fotoşəkillərin saxlanılmasını göstərib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri