Bu gün Yaponiyanın Çiba prefekturasında nəhəng Tokyo Game Show kompüter oyunları sərgisi açılıb. Budəfəki sərgidə Yaponiyadan və dünyanın müxtəlif ölkələrindən 480 iştirakçı şirkət məhsullarını nümayiş etdirir.
Xeberler.az-ın məlumatına əsasən, bu ildə təqdim edilən sərgi əvvəlkilərdən iştirakçılara öz təcrübələrini başqaları ilə bölüşmək imkanı yaratması ilə fərqlənir.
Bu cür xidmət oyunçulara oyun prosesini internetə və ya videoçarxa köçürməyə imkan yaradır.
Tanınmış YouTube və Amazon şirkətləri ilk dəfə bu sərgidə iştirak edirlər. Onlar da iştirakçılara müxtəlif oyun xidmətləri təklif edirlər.
Xatırladaq ki, Amazon şirkəti hələ ötən il internetdə videoçarxlar təklif edən şirkəti satın almışdı. Sərgi dörd gün davam edəcək.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri