• ANA SƏHİFƏ
  • LAYİHƏ HAQQINDA
  • ARXİV
  • XƏBƏRLƏR
  • ƏLAQƏ
  • AZNET
    • SOSİAL MEDIA
    • E-TİCARƏT
    • MİLLİ NET
    • STARTAP AZƏRBAYCAN
    • YENİ MEDİA
    • İNTERNET
  • E - HÖKUMƏT
  • TEXNOLOGİYA
    • SÜNİ İNTELLEKT VƏ DATA
    • AVADANLIQ
    • TƏHLÜKƏSİZLİK
    • OYUNLAR
    • PROQRAMLAR
    • KRİPTOVALYUTA
    • İNVESTİSİYA
    • TENDER
    • MƏSLƏHƏTXANA
  • TƏNZİMLƏMƏ
    • QANUNVERİCİLİK
    • TƏHLİL
    • İSTEHLAKÇI HÜQUQLARI
  • TELEKOM VƏ NƏQLİYYAT
    • MOBİL RABİTƏ
    • TV VƏ RADİO
    • KOSMOS
    • TELEKOMMUNİKASİYA
    • NƏQLİYYAT
    • RADİOTEZLİKLƏR
  • RUBRİKA
    • COP29
    • İT GÜNDƏM
    • İT VAKANSİYA
    • İKT VETERAN
    • İKT QADINLAR
    • İT TƏLƏBƏ
    • İKT TƏHSİL
    • İKT REGİON
    • İNTERNET BANKÇILIQ
    • İKT UŞAQLAR
    • İKT KADRLAR
    • İKT VƏ SEÇKİ
    • İT TANINMIŞLAR
  • TƏDBİRLƏR
  • MÜSAHİBƏ

TƏDBİRLƏR

  1. Ana səhifə
  2. TƏDBİRLƏR

Microsoft Azərbaycanda ilk dəfə marketoloqlar üçün seminar keçirib

26-12-2016 / 12:19

Bakıda Microsoft Azerbaijan şirkətinin təşkilatçılığı, həmçinin Facemark.az marketinq portalı və Digital Air  təlim mərkəzinin dəstəyi ilə marketinq mütəxəssisləri üçün “Rəqəmsal hesablamalar dövründə internet-marketinq” mövzusunda seminar keçirilib.

Xeberler.az-ın məlumatına görə, seminarda reklam kampaniyalarında rəqəmsal marketinqin səmərəliyini qiymətləndirmək istəyən internet-marketinq mütəxəssisləri və marketinq direktorları üçün bu sahədə tətbiq olunan ən son texnoloji yeniliklər barədə məlumat verilib. 

Bundan başqa, verilən məlumatların əyani nümayişini də əhatə edən seminarda iştirakçılara nəticələrin izlənilməsində biznes-analitikadan istifadə nümunələri də təqdim olunub.

Tədbiri giriş sözü ilə açıq elan edən Microsoft Azerbaijan şirkətinin baş meneceri Sərxan Həşimov bildirib ki,  böhran dövründə qabaqcıl innovasiya texnologiyalarını təqdim etməklə bizneslərin davamlı inkişafına dəstək olmağa çalışırlar:

"Bu cür əhəmiyyətli dövrdə şirkətlər üçün rolu əvəzsiz olan marketoloqların da xüsusi yanaşmaları ilə biz yeni bir dəyər yarada biləcəyimizə inanırıq”.

Seminarın aparıcısı qismində iştirak edən Convert şirkətinin (Ukrayna) direktoru Sergey Dovqaniç iştirakçılara Microsoft korporasiyasının təqdim etdiyi biznes-analitik rolunu oynayaraq məlumatların qısa zamanda səmərəli və keyfiyyətli təhlilini təmin edən Power BI xidməti haqqında ətraflı məlumat verib:

“Ənənəvi marketinqin səmərəliliyinin azaldığı bir dövrdə rəqəmsal marketinq bizi ölçüləbilən nəticələrlə təmin edir. Bu gün haqqında danışdığımız Power BI servisi biznes-təhlil rolunu oynayaraq məlumatların qısa zamanda səmərəli və keyfiyyətli analizini təmin edir. Power BI inteqrasiyası qısa zamanda hər hansı bir qurumun Google Analytics, Facebook və digər əhəmiyyətli platformalardan məlumatlarını zəngin vizual qrafiklər üzərində bir araya gətirir və ətraflı analizlərlə təmin edir. Bir toxunuşla hansı marketinq kampaniyasının daha gəlirli və effektiv olduğunu bildirən bu platforma əməliyyatların sayını və büdcənin istifadə tezliyini göstərməklə, xərcləri optimallaşdırılmağa da imkan verir".

Tədbirdə həmçinin bildirilib ki, reklam marketinqi artıq tədricən kontent marketinqin xüsusiyyətlərindən yararlanmağa başlayır. Belə ki, istifadəçilərin diqqətini cəlb edə biləcək məzmun yaratmaqla reklamın həm istehlakçı, həm də istehsalçı üçün faydalılığını təmin etmək mümkündür.

Keçirilən tədbirlərdə daim innovativ və maraqlı yanaşması ilə seçilən Microsoft Azerbaijan şirkəti bu dəfə marketoloqları da yaxşı mənada təəcübləndirə bilib. Belə ki, son zamanlar dünyada yeni bir cərəyana çevrilmiş Mannequin Challenge ilk dəfə olaraq Azərbaycanda biznes tədbirinin bir parçası olubvə qəhvə fasiləsi zamanı iştirakçılar həmin viral internet cərəyanına qoşulub.

Microsoft Azerbaijan şirkəti mütəmadi olaraq HR, IT və maliyyə rəhbərləri və mütəxəssisləri üçün seminarlar təşkil etməklə innovativ texnologiyaların yerli bizneslərə inteqrasiyasına töhfə verir.

Məltəm Talıbzadə


ŞƏRHLƏR


OXŞAR XƏBƏRLƏR


Microsoft maliyyə rəhbərləri və HR- direktorları bir araya toplayıb

15-11-2016

Azexport.az-ın yaradılmasında hansı texnologiyadan istifadə edilib?

29-12-2016

Rəqəmsal marketinqlə bağlı təlim keçirilib

23-02-2018

Rəqəmsal marketinq üzrə konfrans keçiriləcək

30-09-2015

Microsoft Bakıda İT rəhbərlər üçün seminar keçirib

28-11-2016

Rəqəmsal Marketinq mövzusunda seminar keçiriləcək

07-01-2013

Rəqəmsal marketinq trendləri ilə bağlı seminar keçiriləcək

03-06-2016

“Bakcell” “Müasir Marketinqin Əsasları Azərbaycan Nəşri”nə qoşulub

12-03-2025

İnformasiya Texnologiyaları İnstitutunda elmi seminar keçirilib

24-12-2024

Microsoft Bakıda yeni qurğularını təqdim edib-Foto

13-12-2016

“İT mütəxəssisləri üçün Office 365” mövzusunda seminar keçiriləcək

20-11-2013

Microsoft texnologiyaların inkişafına 12 milyard ayırıb

16-03-2017

İT-rəhbər və mütəxəssislər üçün seminar keçirilib

30-09-2015

Azərbayanda ilk digital marketinq müəssisəsinin açılışı oldu

23-01-2015

Hesab.az tələbələr üçün növbəti dəfə seminar təşkil edib

20-11-2019



  • Son Xəbər
  • populyar
  • Yazarlar
  • “Data jurnalistikası” mövzusunda təlim yekunlaşıb

    09-05-2025
  • İlham Əliyev Rəqəmsal İdarəetmə Mərkəzinin açılışında iştirak edib

    09-05-2025
  • AYNA: Gediş haqqının QR ödənilməsi ilə bağlı problem aradan qaldırılıb

    09-05-2025
  • Azərbaycanla Vyetnam arasında əməkdaşlıq müzakirə edilib

    09-05-2025
  • DİN: Bank kartlarından oğurluq halları davam edir

    09-05-2025
  • AzTU-da “Huawei” şirkətinin “Açıq qapı” günü keçirilib

    08-05-2025
  • AzTU “Huawei Technologies Azerbaijan” ilə əməkdaşlıq edəcək

    08-05-2025
  • Google süni intellekt məlumatlarını məhdudlaşdırır

    08-05-2025
  • ABB səhmdarlarına 200 000 000 manat dividend ödəyəcək

    08-05-2025
  • XRİTDX beynəlxalq tədbirdə iştirak edib

    08-05-2025
  • Agentlik: 10 min şagird kompüter əsaslı monitorinqə cəlb olunacaq

    08-05-2025
  • Daha 4 KOB subyektinə startup şəhadətnaməsi verilib

    08-05-2025
  • “Biletim.az” portalı üzərindən onlayn bilet satışı artıb

    08-05-2025
  • “Nar”ın baş icraçı direktoru Gəncədə keçirilən konfransda çıxış edib

    08-05-2025
  • EcomX E-ticarət Proqramının birinci mərhələsi başa çatıb

    08-05-2025
  • Nəqliyyat vasitələrində gedişhaqqı bank kartları ilə ödənilə bilər

    08-05-2025
  • "Azercell"in tərəfdaşlığı ilə “Baku Flames” festivalı keçirilib

    08-05-2025
  • “digital.login” iki faktorlu autentifikasiya ilə gücləndirilib

    08-05-2025
  • Ötən gün bank kartlarından 30 min manatdan çox vəsait oğurlanıb

    08-05-2025
  • “Aztelekom” bayrağı Heydər Əliyev zirvəsində dalğalanıb

    08-05-2025
  • Bütün xəbərlər
  • "DEFAGE Bootcamp" intensiv inkişaf proqramına start verilir

    12-04-2025
  • Osman Gündüz: Milli Korpus və Az-LLM nə zaman yaradılacaq?

    10-04-2025
  • Ən faydalı və populyar mobil hökumət həlli hansılardır? - Ekspert açıqladı

    14-04-2025
  • İnformatika fənni üzrə kurikulum tam yenilənib - Osman Gündüz

    21-04-2025
  • "AMEA"da süni intellekt məsələlərinə böyük diqqət ayrılır

    12-04-2025
  • Çində ilk 10G genişzolaqlı şəbəkə istifadəyə verilib

    20-04-2025
  • Nigeriya “Meta”nın cəriməsini təsdiqləyib

    26-04-2025
  • Rəqəmsal iqtisadiyyat və texnologiyada yeni dövr başlayır - Osman Gündüz

    25-04-2025
  • “Elektron məhkəmə” övladlığagötürmə ilə əlaqədar altsistemə inteqrasiya ediləcək

    19-04-2025
  • "Aztelekom" yenidən təşkil edilir

    25-04-2025
  • Osman Gündüz

    Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?

  • Məltəm Talıbzadə

    Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh

  • Ağasəf Haqverdiyev

    Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?

  • Fərrux İlhamoğlu

    Bizi idarə edən güc: Netokratiya

  • Sevil Rəsulzadə

    Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

  • İsmayıl Rafiqoğlu

    Facebook müəmması

  • Günel Azadə

    4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

  • Kamran Ədalətoğlu

    Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?

  • Azər Həsrət

    “Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət

  • Eyvaz Qocayev

    Satışa çıxarılmış Azərbaycan adları

  • Bütün yazarlar



sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə



NƏTİCƏLƏR

Bütün sorğular

  • ANA SƏHİFƏ
  • LAYİHƏ HAQQINDA
  • ARXİV
  • XƏBƏRLƏR
  • ƏLAQƏ
  •  
  •  
  •  
  •  
© 2008 -2025 Xəbərlər.az
Bütün hüquqlar qorunur.