Azercell Telecom MMC çoxsaylı istifadəçiləri üçün "Müştərinin səsi" adlı proqram həyata keçirir. Proqram Azercell şirkətinin müştərilər ilə görüşünün təşklini nəzərdə tutur.
Proqramın əsas məqsədi məhsulların və göstərilən xidmətlərin müştərilərin tələblərinə uyğun təkmilləşdirilməsi, həmçinin təklif olunan xidmətlərin keyfiyyətinin artırılmasıdır.
"Müştərinin səsi" proqramı çərçivəsində rəhbər kadrlar və Azercell şirkətinin əməkdaşları xidmət və satış mərkəzlərinə baş çəkəcək, orada müştərilərin ehtiyac və təkliflləri ilə tanış olacaq, onları maraqlandıran sullara cavab verəcəklər. Həmçinin yaranan problemlərin həllinə yardım edəcəklər.
Proqram korporativ müştəri ilə də görüşlərin keçirilməsini nəzərdə tutur. Onlar ilə maraqlı mövzuların və bir sıra məsələlərin həll yollarının müzakirəsi planlaşdırılır.
Azercell şirkəti əmindir ki, "Müştərinin səsi" proqramının həyata keçirilməsi ilə müştərilərin tələbləri daha çox təmin ediləcək.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri