2010-cu ilin nəticələrinə görə, Amerika interneti ilk dəfə oxunma sayına və reklam gəlirlərinə görə kağız nəşrləri geridə qoyub.
"Pew Research Center" şirkəti gündəlik araşdırmalarına əsasən müəyyən edib ki, amerikalıların 46 faizi, ən azı, həftədə üç dəfə xəbərləri internetdən oxuyurlar, qəzetləri (və opnların online versiyalarını) isə yalıız 40 faiz oxuyur.
2010-cu ildə ABŞ qəzetləri reklamdan 22,8 milyard dollar gəlir götürüblər, son dörd ildə isə bu gəlirlər 46 faiz aşağı düşüb. Eyni zamanda 2010-cu ildə internetin reklamdan götürdüyü dəlillər 25,8 milyard dollar təşkil edib.
Pew Research Center mobil internetin roluna diqqət çəkiblər. Məlum olub ki, amerikalıların 47 faizi yerli xəbərləri mobil qurğuların vasitəsilə əldə edirlər. Planşet kompyuterlərdən istifadə edənlərin sayı dörd ay ərzində iki dəfə artaraq 7 faizə çatıb. Yeri gəlmişklən, xəbərlərin oxunmasında smartfonlardan fərqli olaraq planşetlərdən az istifadə edilir.
Tədqiqatçılar ödənişli online xəbərləri perspektivini şübhə altına alıblar. Məruzədə qeyd olunur ki, bu model tətbiq olunduğu zaman oxucuların yalnız 1 faizi ödənişli xəbərləri oxumağa üstünlük verir.
Soğru nəticəsində məlum olub ki, amerikalıların 23 faizi qəzetlərin olmadığı təqdirdə yerli xəbərləri ayı 5 dollara oxumağa razıdırlar./// ann.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri