Maliyyə böhranı Azərbaycanın reklam bazarına da təsir edib amma buna baxmayaraq ötən il reklama verilən pul artaraq 100 milyon manatı keçib. Reklam bazarında internetin payı sürətlə artır.
Malı istehsal etmək hələ işin hamısı deyil, əsas məsələ onu təqdim etməkdir. Yola saldığımız 2008-ci ildə azərbaycanda reklama 100 milyon manat pul xərclənib. Bu əvvəlki ildən 20-30 faiz artıqdır. Azərbaycan Reklamçılar İttifaqının prezidenti Hacıəmi Atakişiyev bildirir ki, ötən il ən çox mənzillər, avtomobillər, bank xidmətləri və bir də evdar qadınları maraqlandıran mallar reklam olunub. Məişət əşyaları, kompüterlər, xüsusilə də onların satışı ən çox rast gəlinən reklamlar olub.
Dünyadakı maliyyə böhranı və onun nəticələri özünü reklam bazarında da göstərib. Böhranın nəticələrinin iqtiadiyatda hiss olunduğu son 2-3 ay ərzirndə avtomobillərin, mənzillərin və bankların reklamı 30-40 faiz azalıb. Bu da reklam bazarında geriləməyə səbəb olub.İndi Azərbaycanda ən çox reklamlar televiziya, küçə plkatları və nəqliyyat vasitələrində yayılır.
Amma son vaxtlar internetdə reklamların əhəmiyəti və payı sürətlə artmaqdadır. Başqa sahələrdə məsələn, qəzetlər, xüsusilə küçələrdə isə reklamın azalması gözlənilir. Əksinə internet reklamlarının həcminin isə yaxın 2 il ərzində kəskin artması gözlənilir.
xeberler.az/Ellada
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri