Hal-hazırda reklam sektorunda fərqlənmək çox çətindir.Reklamçılar qəribə üsullarla yenilik edib yadda qalmaq istəyirlər. Reklamı adətən afişalarda, broşuralarda görürük.
Almaniyada isə reklamçılar bu dəfə afişalar və ya broşuralar yerinə milçəklərdən istifadə ediblər. Eichborn adlı bir alman kitab naşiri, sərgi vaxtı təqdimatını etmək üçün kiçik elanlar yapışdırdıqları milçəkləri qəflətən yerə salıb. Sərgi ziyarətçilərinin isə əvvəlcədən heç bir şeydən xəbərləri olmayıb. Reklamçının bu fikirindən xoşlanmasalar da, naşir diqqəti öz məhsullarına çəkməyi bacarıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri