T-Mobile Çexiyada mobil telefon vasitəsi ilə bir reklam araşdırması gerçəklədirib. T-Mobile müştərilərindən 3 min 133-ünə reklam xarakterli SMS və MMS göndərib. Qarşılığında kompaniyaya qoşulan istifadəçilərə pulsuz SMS, ya da pulsuz dəqiqələr hədiyyə edib.
Nəticələrə baxdıqda mobil telefon vasitəsi ilə edilən reklamların internet reklamlarına nisbətdə 27 dəfə daha çox təsirli olduğu məlum olub. Nəticələr reklam verənlər üçün yeni kompaniya strategiyaları formalaşdırmaları üçün önəmli məlumatlar verdi və fərdi reklamların daha məqsədyönlü olduğunu ortaya çıxartdı.
Belə ki, internet sayta müxtəlif yaşa və cinsə mənsub insanlar girdiyi halda, mobil reklamla qadın ayaqqabısı elanı sadəcə qadınlara, üzqırxma sabunu reklamı isə sadəcə yetkin kişi istifadəçilərə yönləndirilə bilər.
Cib telefonlarına göndərilən reklam xarekterli məktubları yönləndirilən şəxs mütləq görür. Ən pis ehtimalda, əgər o məktubu silirsə belə, oxuyub silir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri