Mobil reklam internet reklamından 27 dəfə daha çox təsirlidir

27-06-2009 / 12:31

T-Mobile Çexiyada mobil telefon vasitəsi ilə bir reklam araşdırması gerçəklədirib. T-Mobile müştərilərindən 3 min 133-ünə reklam xarakterli SMS və MMS göndərib. Qarşılığında kompaniyaya qoşulan istifadəçilərə pulsuz SMS, ya da pulsuz dəqiqələr hədiyyə edib.

Nəticələrə baxdıqda mobil telefon vasitəsi ilə edilən reklamların internet reklamlarına nisbətdə 27 dəfə daha çox təsirli olduğu məlum olub. Nəticələr reklam verənlər üçün yeni kompaniya strategiyaları formalaşdırmaları üçün önəmli məlumatlar verdi və fərdi reklamların daha məqsədyönlü olduğunu ortaya çıxartdı.

Belə ki, internet sayta müxtəlif yaşa və cinsə mənsub insanlar girdiyi halda, mobil reklamla qadın ayaqqabısı elanı sadəcə qadınlara, üzqırxma sabunu reklamı isə sadəcə yetkin kişi istifadəçilərə yönləndirilə bilər.

Cib telefonlarına göndərilən reklam xarekterli məktubları yönləndirilən şəxs mütləq görür. Ən pis ehtimalda, əgər o məktubu silirsə belə, oxuyub silir.

 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə