Interbrand konsaltinq şirkəti bu ilin ən bahalı markalarının reytinqini hazırlayıb.Birinci yeri 214,4 milyard dollarla Apple şirkəti tutdu.
İkinci yer 155,5 milyard dollarla Google ,üçüncü yer 176 milyard dollarla Amazon şirkəti tutur, sonrakı yerləri isə Microsoft və Coca-Cola tutur. Samsung şirkəti yalnız 59,9 milyard milyard dollarla altıncı yeri tutdu.
Xeberler.az bildirir ki, , Interbrand mütəxəssisləri Samsung-un perspektivli innovasiya yeniliklərinə meyilliyini qeyd edərək Galaxy Note9 smartfonunu,sürət paltaryuyan maşınları, böyük qurulan televiziya panelləri kimi qurğuların adlarını çəkiblər.Bundan başqa beşinci nəsilin, süni intellektin və əşyaların interneti texnologiyalarında hazırlamalar perspektivli görünür.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri