Apple müştərilərdən üzr istədi

13-03-2015 / 11:57

Apple-in milyonlarla tətbiqinin yer aldığı nəhəng online mağazasına (App Store) dünən günorta saatlarından etibarən girmək mümkün olmayıb. App Store ilə birlikdə iTunes Store-a da giriş məhdudlaşdırılıb.

İstifadəçilərin ağlına ilk gələn məsələ isə Apple-in serverlərinin xaker hücumlarına məruz qalması ehtimalı olub.

Apple şirkəti isə problemin texniki məsələlərdən qaynaqlandığını bildirib.

Apple səlahiyyətlisi Tom Neumayr məsələylə bağlı açıqlama verərək müştərilərdən üzr istəyib: "iTunes və digər xidmətlərdə yaşanan problemlərə görə müştərilərimizdən üzr istəyirik. Problem DNS səhvinə görə meydana gəlib. Ən qısa zamanda bütün xidmətləri aktiv hala gətirmək üçün çalışacağıq. Hər kəsə səbri üçün təşəkkür edirik".

 

Sevinc Əsədova


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.