Azerp.az portalı pandemiyanın fəsadlarına qarşı sahibkarlara dəstəkdir

27-04-2020 / 15:15

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamına əsasən hər il aprel ayının 25-i “Sahibkarlar Günü” kimi qeyd edilir. Sahibkarlar Günü” ölkənin iqtisadiyyatında sahibkarların artan rolunu, məşğulluğun təmin olunmasında sahibkarlığın inkişafının müstəsna əhəmiyyətini nəzərə alaraq, cəmiyyətdə sahibkarlığa dəstək əhval-ruhiyyəsinin artırılmasına təkan vermək məqsədi ilə təsis edilib.

İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzinin Azexport.az portalının meneceri Ayxan Qədəşov Azerp.az portalının sahibkarlar üçün yaratdığı imkanlara dair sualları cavablandırıb.

- Pandemiya dövründən əvvəl “ERP” sistemlərinin başlıca rolu nədən ibarət idi?

Müasir dövrdə müəssisə və ya təşkilatların uğuru fiziki olaraq baş verən hadisələrin rəqəmlərlə ifadə olunma nisbəti ilə düz mütənasibdir. Bu səbəbdən də rəqəmsal həll yollarının əksəri buna istiqamətlənib. Elə bu məqsədlə geniş istifadə olunan “ERP”sistemlərinin köməyi ilə fiziki olaraq baş verən hadisələr “BigData”- ya çevrilir. Bu isə, məlumatların daha çevik və dəqiq təhlil olunaraq gələcək inkişaf istiqamətlərinin düzgün müəyyənləşdirilməsində mühim rol oynayır. Müəssisələrin sadalanan imkanlardan istifadə etməsi üçün 2019-cu ilin dekabr ayında İqtisadi İslahatların Təhlili və Kommunikasiya Mərkəzi tərəfindən Azerp.az portalı istifadəyə verilib. Portal açıq kodlu “OpenERP” sistemi əsasında qurulub. İki milyondan artıq istifadəçisi olan "OpenERP” sistemi 2000 artıq professional proqramçı tərəfindən xidmət olunur.

- Pandemiyanın fonunda yaranan böhranda Azerp.az portalı sahibkarlara hansı imkanlar təqdim edir?

Hesab edirəm ki, Azerp.az portalı pandemiyanın fəsadlarına qarşı müəssisələrin  immunostimulyatorlarından biridir. Hazırda yeni növ koronovirus infeksiyasının yayılmasının qarşısının alınması məqsədi ilə əksər müəssisə və təşkilatlar iş fəaliyyətini onlayn qaydada həyata keçirməyə məcburdur. Belə olduqda işçilər arasında məlumat mübadiləsi ləngiyir və nəticədə ümumi iş axının zəifləməsi prosesi başlayır. Azerp.az portalının imkanları sayəsində şöbələr və işçilər arasında məlumat mübadiləsinin təkminləşdirilməsi və daha operativ idarəolunması mümkündür. Hazırda portal müəssisə resurslarının planlaşdırılmasına dəstək verməklə aşağıdakı funksionallıqlara malikdir: Mühasibat uçotu, HR menecmenti, istehsalın idarə edilməsi, multi kanal satışlar, satınalmalar, e-commerce, anbar idarəetmə, layihə idarəedilməsi, nəqliyyat parkının idarə edilməsi və CRM.

- Azerp.az portalından hansı sahədə fəaliyyət göstərən müəssisələr faydalana bilər?

Pandemiya dövrünün başlaması ilə ilk olaraq “ERP” sistemlərinə informasiya kommunikasiya texnologiyaları sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər daha sürətlə inteqrasiya olundu. Növbəti mərhələdə istehsal, satış, inşaat və qida sənayesi sahələrində də geniş tətbiq olunmağa başlandı. Artıq dövlət qurumları və onların tərkibində fəaliyyət göstərən müəssisələr də “ERP” sistemlərindən istifadəyə istiqamətlənib. Pandemiya ilə yanaşı buna həm də dövlət qurumlarının fəaliyyətini nəzarətdən xidmətə doğru dəyişməsi ilə əlaqələndirmək olar. Göründüyü kimi hazırda Azerp.az portalının imkanlarından bütün sahələr üzrə fəaliyyət göstərən müəssisələr yararlana bilər.

- Pandemiyadan sonra Azerp.az portalına olan maraq necə dəyişəcək?

Məlumdur ki, “ERP” sistemləri pandemiyadan əvvəl də geniş istifadə olunurdu. Mövcud məsafədən idarəetmə məcburiyyəti isə, bu sistemlərin biznes sahələrinə daha sürətlə inteqrasiya olunması ilə nəticələndi. Düşünürəm ki, “ERP” sistemlərindən istifadəyə keçməklə post pandemiya dövrü üçün müəssisələr hiperimmunizasiya prosesinə start verdi. Belə ki, müasir rəqəmsal həll yolları pandemiya dövründə müəssisələrin məsafədən idarə olunması ilə yanaşı, iş fəaliyyətinin daha məhsuldar qurulmasına və məlumatların məxfiliyinin qorunmasına da istiqamətlənib.

- Azerp.az portalında daha çox hansı xidmətlərə maraq göstərilir.

Hazırda portalda 50-dək müxtəlif sahələri əhatə edən modullar mövcuddur. Ən çox maraq göstərilən imkanlardan biri də “CRM” (Müştəri Əlaqələrinin İdarəolunması) moduludur. “CRM” - müəssisə və müştəri əlaqələrinin düzgün qurulması imkanını təqdim edir. Bu modulun köməyi ilə müəssisə və müştəri arasında baş verən əməliyyatların qeydləri aparılır. Bura tərəflər arasında aparılan telefon danışıqları, yazışmalar, icra olunan və gözləmədə olan sifarişlər, müqavilələr, qaimələr və sair bu kimi məlumatlar daxildir. Məlumatların vahid mərkəzdə toplanması həm də gələcəkdə həmin vəzifəyə yeni menecerin təyin olunması ilə əlaqələrin yenidən qurulması zürriyyətini aradan qaldırır.

Qeyd edim ki, Azerp.az portalı “CloudSaas” bulud texnologiyası ilə çalışır. İstifadəçi dünyanın istənilən nöqtəsindən yalnız “webbrowser” dən istifadə etməklə tələb olunan bütün məlumatları əldə edə və ya yenilərini daxil edə bilər.


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.