Çin internet mağazalara 2,2 trilyon xərcləyib

10-04-2015 / 11:55

E-ticarət Çin Araşdırma Mərkəzinin hesabatında bildirilir ki, Çin e-ticarət bazarının həcmi 2014-ci ildə 31,4 faiz artaraq 2,2 trilyon olub.

Xəbərlər-in Payspacemagazine-ə istinadən verdiyi məlumata görə, bu məbləğin çox hissəsi biznes əməliyyatlarına aiddir (1,6 trilyon). 2013-cü illə müqayisədə bu göstərici 21,9 faiz artıb.

Ən sürətli artım ticarət sahəsində qeydə alınıb. Bazarın həcmi demək olar ki, iki dəfə (49,7 faiz) artaraq 450 milyard dollara çatıb. Hesabatda göstərilir ki, ticarət sahəsində artımın çox hissəsi Alibaba internet mağazasının payına düşüb.

 Ruhəngiz Muradova


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə