E-ticarət Çin Araşdırma Mərkəzinin hesabatında bildirilir ki, Çin e-ticarət bazarının həcmi 2014-ci ildə 31,4 faiz artaraq 2,2 trilyon olub.
Xəbərlər-in Payspacemagazine-ə istinadən verdiyi məlumata görə, bu məbləğin çox hissəsi biznes əməliyyatlarına aiddir (1,6 trilyon). 2013-cü illə müqayisədə bu göstərici 21,9 faiz artıb.
Ən sürətli artım ticarət sahəsində qeydə alınıb. Bazarın həcmi demək olar ki, iki dəfə (49,7 faiz) artaraq 450 milyard dollara çatıb. Hesabatda göstərilir ki, ticarət sahəsində artımın çox hissəsi Alibaba internet mağazasının payına düşüb.
Ruhəngiz Muradova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri