Çin internet mağazalara 2,2 trilyon xərcləyib

10-04-2015 / 11:55

E-ticarət Çin Araşdırma Mərkəzinin hesabatında bildirilir ki, Çin e-ticarət bazarının həcmi 2014-ci ildə 31,4 faiz artaraq 2,2 trilyon olub.

Xəbərlər-in Payspacemagazine-ə istinadən verdiyi məlumata görə, bu məbləğin çox hissəsi biznes əməliyyatlarına aiddir (1,6 trilyon). 2013-cü illə müqayisədə bu göstərici 21,9 faiz artıb.

Ən sürətli artım ticarət sahəsində qeydə alınıb. Bazarın həcmi demək olar ki, iki dəfə (49,7 faiz) artaraq 450 milyard dollara çatıb. Hesabatda göstərilir ki, ticarət sahəsində artımın çox hissəsi Alibaba internet mağazasının payına düşüb.

 Ruhəngiz Muradova


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.