Öz şəklinizi, heç bir xəbəriniz olmadan hər hansı bir reklamda görsəniz təəccüblənməyin; çünki Facebookda artıq bu da mümkündür.
Facebook, artıq sponsorlu reklamlarda istifadəçilərinin şəkillərindən istifadə etməyə başlayıb.
Belə ki, yeni reklam kampaniyasına görə bir və ya birdən artıq dostunuz hər hansı bir məhsulu 'Bəyəndim' edərsə, onda, bu məhsula sizin də meylli olduğunuz düşünülür. Fakto.info-nun məlumatına görə bu səbəbdən sizə təklif edilən sponsorlu reklamlarda dostunuzun şəkli yer ala bilər.
Bundan daha pis isə yaxın zamanlarda üçüncü partiya reklamçılarının da Facebook proqramlarında adınızdan və şəklinizdən istifadə etmələridir. Reklam kampaniyasından kənar qalmanızı təmin etməkdən ötrü Facebookda müəyyən bir variantın olması, bu cür paylaşmanın tezliklə ediləcəyini bir daha sübut edir.
Üçüncü partiya reklamlarından kənar qalmaqdan ötrü Hesab Tənzimləmələrinə daxil olub Facebook Ads variantını seçməniz və qarşınıza gələn 'Allow ads on platform pages to show my information to' variantını 'heç kim' olaraq dəyişdirməniz lazımdır./// fakto.info
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri