Son illərdə mobil platformalar arasında fərqlənən texnologiya nəhəngi Samsung illər keçdikcə böyüməyə davam edir.
Xəbərlər-in verdiyi məlumata görə, şirkətin böyüməsində reklama ayırdığı pul da böyük rol oynayır. Keçən il 401 milyon dolları reklama xərcləyən Samsung-un bu il ayırdığı büdcə isə eşidənləri təəccübləndirəcək.
Şirkət bu il sadəcə reklama 14 milyard dollarlıq nəhəng büdcə ayıracaq ki, bu da Samsung-un gəlirlərinin 5,6 faizi edir.
Samsung-un Mobil departamentinin rəhbəri J.K.Şin reklam xərclərinin şirkətin uğurunun əsas səbəblərindən biri reklam və tanıtıma çox maliyyə ayırmasındadır.
Bununla yanaşı, şirkətin rüblük nəticələri də Samsung-un reklam strategiyasının uğurlu olduğunu göstərir.
Ülkər Eldarqızı
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri