Bu gün tarix elektron poçt istifadəçilərinin baş ağrısına çevrilmiş spamın doğum günü hesab edilir.
Belə ki, 1978-ci il mayın 3-də ilk rəsmi qeydiyyatdan keçmiş arzuolunmaz reklam ismarıcı göndərilib.
Abunəçilərə onların icazəsi olmadan göndərilən reklam – spam təxminən 40 il əvvəl meydana gəlsə də, dünya yalnız İnternetin kütləvi yayılmağa başladığı 1990-cı illərdə bu “təbii fəlakətin” həqiqi miqyasını görüb.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, ilk spam-ismarıc 400 istifadəçiyə 1978-ci il mayın 3-də elektron texnika istehsalı ilə məşğul olan DEC şirkəti tərəfindən göndərilib.
Hazırda fəaliyyət göstərməyən şirkətin məqsədi öz yeni mini-kompüterlərini bazarda tanıtmaq idi.
SPAM (SPiced hAM – ədviyyatlı donuz əti) ət konservlərinin markasının adını daşıyır. 1970-ci ildə Britaniya teleekranlarında müştərilərə səylə öz məhsulunu sırıyan, bütün yeməklərin Spam-dan hazırlandığı kafe haqqında komediya filmi çıxdı. Beləliklə, bu konservlər arzuolunmaz reklamın simvolu oldu. Bu adı “elektron tullantı”ya 1993-cü ildə Usenet-in sistem administratoru Coel Fer verib.
Ekspertlər bildirirlər ki, hazırda hər gün yüz milyarddan çox spam göndərilir ki, bunun da əksəriyyəti kompüter viruslarından ibarətdir. Statistik məlumatlara əsasən, İnternetdə göndərilən bütün elektron ismarıcların 85 faizi lazımsız informasiya, yəni spamdır. Belə məktubların böyük hissəsi virusların köməyilə ələ keçirilmiş kompüterlər vasitəsilə xüsusi qruplar tərəfindən göndərilir.
Spam ən müxtəlif cinayətkarlıq, fırıldaqçılıq əməliyyatlarının həyata keçirilməsində, həmçinin bank hesabları haqqında informasiyanın oğurlanmasında geniş istifadə olunur.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri