Reklam və ya digər məzmunlu məlumatlar olan spamlar elektron poçt ünvanlarına kütləvi və anonim olaraq göndərilir.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, bu barədə AzScienceNet-in Data Mərkəzinin administratoru Tural Mustafayev məlumat verib.
T.Mustafayev spamların yaranma tarixi barədə məlumat verərək onların 1937-ci ildə Hormel şirkәti tәrәfindәn ticarәt markası kimi qeydiyyatdan keçirildiyini, 80-ci illərdə isə Usenet konfranslarında çox sayda reklam məzmunlu elektron ismarıcların yayılmağa başladığını bildirib.
O, həmçinin spamlarla mübarizə üsullarından söz açaraq bildirib ki, onların yayılmasının qarşısını almaq üçün korporativ və ya şəxsi elektron poçt ünvanları kütləvi elan səhifələrində yerləşdirilməməli, şəxsi istifadə üçün nəzərdə tutulan və ya şübhəli xidmətlərdə qeydiyyatdan keçməməli, spam məktublar açılmamalı, o cümlədən ikiqat gizlilik şifrəsi və mümkün qədər mürəkkəb şifrələrdən istifadə olunmalıdır.
Sonda T.Mustafayev spamlarla mübarizə məqsədilə antispam və spam filter proqramlarının mövcud olduğunu söyləyərək bu proqramlardan istifadə qaydaları haqqında məlumat verib.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri