Maliyyə böhranı KİV bazarının inkişafına dəyişikliklər edib. İndi getdikcə daha çox redaksiya öz materiallarının internetdən pulla oxunmasını tətbiq etməyə başlayıb.
Britaniyanın “The Daily Telegraph” və “The Sunday Telegraph” qəzetlərinin sahibi “Telegraph Media Group” şirkəti gələn ildən etibarən adı çəkilən qəzetlərdəki bəzi məqalələrin yalnız pulla olunmasına icazə verəcək. Oxuma haqqı məqaləyə bir dəfə daxil olmaq üçün ödəniləcək.
eMarketer şirkətinin mütəxəssisləri bildirir ki, artıq nəşrlər adi reklamın onların xərcini ödəmədiyini başa düşürlər. Ən maraqlısı budur ki, auditoriya keyfiyyətli məhsul (məqalə və s.) üçün pul ödəməyə hazır olduğunu göstərir. İnternet qəzetlərin pullu olmasının digər səbəbi smartfon, mobil telefon, planşet kompüterləri olanların sayının artması ilə bağlıdır. Belələri qəzetləri adı formada yox, internetdə oxumağa üstünlük verirlər. /// APA
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri