SuperData analitik şirkətinin hesabatına görə, Çin, Yaponiya və Cənubi Koreya istifadəçiləri 2015-ci ildə mobil oyunlara 14 milyard dollar xərcləyib.
Xeberler.az xarici mətbuata istinadən bildirir ki, yatırılan məbləğ üzrə lider Yaponiya olub. Belə ki, 132 milyon yapon 6,2 milyard dollar xərcləyib ki, bu da ABŞ sakinlərinin sərf etdiyi məbləğdən çoxdur. Bu il Çində 785 milyon mobil oyun istifadəçisi iOS və Android platformalı oyunlara 5,2 milyard dollar xərcləyib. Liderlər üçlüyünü 1,3 milyard dollar sərf edən Cənubi Koreya tamamlayır.
Hazırda Hindistan mobil oyunlar bazarında ən sürətlə inkişaf edən bazar hesab olunur. Hindistan istifadəçiləri oyunlara 416 milyon dollar xərcləyib, lakin artıq 2018-ci ilədək bu rəqəmin 1,2 milyard dollaradək artması gözlənilir.
Asiyada ən populyar əməliyyat sistemi Android olaraq qalır. Cənubi Koreya və Çində Android istifadəçilərinin mobil oyunlardan mədaxili 73 faiz təşkil edir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri