Texnologiya sektorundakı ən yüksək marketinq büdcəsinə sahib şirkətlərdən biri olan Samsung-un 2016-ci ildəki marketinq büdcəsi açıqlanıb.
Xeberler.az Cənubi Koreyanın Yonhap News saytına istinadən məlumat verir ki, Samsung ötən il reklam və marketinq xərcləri üçün toplamda 10,2 milyard dollar xərcləyib.
Qeyd edilir ki, bu marketinq büdcəsi yalnız ağıllı telefonları əhatə etmir. Belə ki, açıqlanan bu rəqəm koreyalı texnologiya nəhənginin bütün məhsulları üçün yaradılmış bir büdcədir.
10,2 milyard dollarlıq büdcənin 3,9 milyard dolları isə yalnız reklam üçün xərclənib.
2015-ci ilə nisbətən reklam xərclərinin 15 faiz artıran Samsung ən çox pulu Galaxy S7 / S7 Edge və Note 7 modelləri üçün xərcləyib.
Onu da qeyd edək ki, Samsung-un ən ciddi rəqiblərindən olan LG-nin də marketinq büdcəsini 2015-ci ilə nisbətən 21,4 faiz artıb.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri