Samsung marketinq və reklama nə qədər xərcləyir?

06-04-2017 / 13:03

Texnologiya sektorundakı ən yüksək marketinq büdcəsinə sahib şirkətlərdən biri olan Samsung-un 2016-ci ildəki marketinq büdcəsi açıqlanıb.

Xeberler.az  Cənubi Koreyanın Yonhap News saytına istinadən məlumat verir ki, Samsung ötən il reklam və marketinq xərcləri üçün  toplamda 10,2 milyard dollar xərcləyib.

Qeyd edilir ki, bu marketinq büdcəsi yalnız ağıllı telefonları əhatə etmir. Belə ki, açıqlanan bu rəqəm koreyalı texnologiya nəhənginin bütün məhsulları üçün yaradılmış bir büdcədir.

10,2 milyard dollarlıq büdcənin 3,9 milyard dolları isə yalnız reklam üçün xərclənib.

2015-ci ilə nisbətən reklam xərclərinin 15 faiz artıran Samsung ən çox pulu Galaxy S7 / S7 Edge və Note 7 modelləri üçün xərcləyib.

Onu da qeyd edək ki, Samsung-un ən ciddi rəqiblərindən olan LG-nin də marketinq büdcəsini 2015-ci ilə nisbətən 21,4  faiz artıb.

Məltəm Talıbzadə


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.