Nar mobil operatoru Peppers & Rogers şirkətlər qrupu tərəfindən təsis edilmiş beynəlxalq “1to1 Media Customer Champions” mükafatını qazanıb.
Xeberler.az bildirir ki, Nar abunəçilərinə sadəcə Çağrı mərkəzi vasitəsilə xidmət göstərmir. Hər hansı bir sual yarandıqda, Nar istifadəçiləri sosial media kanallarından aktiv istifadə etməklə, onları düşündürən suallara daha tez cavab ala bilir, mövcud problemləri rahatlıqla həll edə bilirlər.
Azerfon şirkətinin rəqəmsal marketinq meneceri Mikayıl Hcıyev bu onlayn müsabiqədə iştirak edərək nüfuzlu mükafatın qaliblərindən biri oldu.
“Sosial şəbəkələrdəki “Nar” qruplarının üzvü olan abunəçilər daha sürətli xidmət və ətraflı məlumat almanın üstünlüklərindən yararlana bilirlər. Biz də öz növbəmizdə müştərilərlə əlaqələr sahəsində əldə etdiyimiz təcrübəni beynəlxalq müstəviyə daşımaqla, bu innovativ nailiyyəti adıçəkilən müsabiqəyə təqdim etdik”, - deyə “1to1 Media Customer Champions” mükafatına layiq görülmüş Nar əməkdaşı Mikayıl Hacıyev bildirib.
1to1 Media qurumunun təşkil etdiyi proqram, çalışdıqları təşkilatlarda müştərilərə hesablanmış strategiyalar həyata keçirmək məqsədilə innovativ yanaşma və müxtəlif mexanizmlər tətbiq edərək müsbət nəticələr əldə etmiş müştəri yönümlü liderlərin mükafatlandırılmasını nəzərdə tutur.
“1to1 Media Customer Champions” mükafatının qalibləri məhz innovativ tendensiyaları dərk edən, müştərilərə dəyər verən, onlarla əhatəli dialoqun vacibliyini anlayan yaradıcı novatorlar arasından seçilir. 11 illik tarixi ərzində bu mükafata Google, L’Oreal, Cisco, T-Mobile, Verizon, Hyundai və Volkswagen kimi nəhəng şirkətlərin nümayəndələri layiq görülüblər.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri