Bu ilin 9 ayında vətəndaşlardan birbaşa RYTN-ə daxil olan müraciətlərin sayı ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 65 ədəd artaraq 1768 ədəd (275-i telefon çəkilişi, 171-i maddi yardım verilməsi, 171-i işlə təmin olunma, 125-i telefonun işləməməsi, 82-si qəbula gəlmək və s.-lə bağlı), ali hakimiyyət orqanlarından daxil olan ərizələrin sayı isə 22 ədəd azalaraq 395 ədəd təşkil edib.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, bu barədə Nazirliyin hesabatında qeyd edilib.
Eyni zamanda, hesabat dövründə əhaliyə göstərilən rabitə xidmətlərinin səviyyəsi ilə yerindəcə tanış olmaq və vətəndaşların qarşılaşdıqları problemləri öyrənmək məqsədilə rabitə və yüksək texnologiyalar naziri respublikanın 8 bölgəsində ətraf rayonları da əhatə etməklə vətəndaşlarla görüş keçirib. Keçirilmiş görüşlərdə qaldırılan məsələlərin böyük bir qismi yerindəcə həll olunub, bəzi müraciətlər qeydə alınaraq araşdırılıb, həll edilməsi üçün nazirliyin müvafiq strukturlarına tapşırıqlar verilib.
Hesabat dövrü ərzində vətəndaşların müraciətlərinin daha da operativ həll olunması məqsədilə yaradılmış Qaynar xətt-ə 5901 ədəd, nazirliyin elektron poçtuna isə 2097 müraciət, cəmi 7998 ədəd müraciət daxil olub. Bunlardan sorğu xarakterli 1232 müraciət üzrə müvafiq cavablandırma və zəruri olan izahatlar verilib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri