Demək olmaz ki, Nokia Yaponiyada dominantlıq edir – finlər yerli bazarın cəmi 1 faizini tutur. Buna görə, dünyada 39 faizlik payını nəzərə alaraq şirkətin Yaponiyadan getməsini faciə hesab etməyə dəyməz.
“Biz qərara gəldik ki, mövcud iqtisadi şəraitdə yalnız Yaponiya üçün nəzərdə tutulmuş məhsul işləmələrində öz investisiyalarımızı davam etdirə bilmərik” şirkətin vitse-prezidenti Timo İxamuotila bəyan edib.
Bununla yanaşı, şirkət Yaponiyada satışını Vertu brendi altında davam edəcək.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri