Brend şirkətlərlə nüfuzlu sosial media istifadəçiləri və bloqerlərlə birgə sosial media layihələri hazırlamaq məqsədi ilə Azərbaycanda Keepface platforması yaradılıb.
Belə ki, Keepface adlı layihə sevdiyiniz brendlər ilə işləməyə və onların sosial media kampaniyalarının bir parçası olmağa imkan yaradır.
Layihə rəhbəri Vaqif Abbasov Xeberler.az-a bildirib ki, son illər dünyada trend olan "Influencer Marketing" platformaları sürətlə artmaqdadır. Hətta buna "Reklamın yeni dövrü" deyə adlandıranlar da var.
Onun sözlərinə görə, reklam posterlərini brendlər paylaşdıqda ona maraq çox az olur və məhəl qoyulmur. Ona görə hər kəs məhsul və xidmətin "ağızdan-ağıza" yayılmağını istəyir. Influencer Marketinq platformaları isə məzmunun viral yayılması üçün bir başlanğıc ola bilir.
Buna görə də onlar bu trendə uyğun Azərbaycan və qonşu ölkələri hədəfləyən Keepface adlı influencer marketinq platforması qurub:
“ Influencer kimdir? Məşhur simalar, bloqerlər, daha çox insan tərəfindən izləyicisi olan nüfuzlu sosial media istifadəçiləri, həmçinin izləyicisi çox olmasa belə, maraqlı və yaradıcı paylaşımlar edən insanlar”.
Vaqif Abbasov platformanın fəaliyyət istiqaməti barədə ətraflı məlumat verib.
Şirkətlər/Brendlər üçün hansı problemlər həll edilir?
- Tanımadığınız influencerləri kəşf etmək.
- Influencerləri bir platformadan izləmək və onların vasitəsilə kampaniyalar həyata keçirtmək.(Artıq tək-tək əlaqə yaratmağa ehtiyac yoxdur)
- Kampaniya büdcəsini öncədən təyin edə bilmə və nəticə ilə bağlı praqnozları verə bilmək.
- Influencerlərin öz üslublarına uyğun məhsul haqqında təbii və yaradıcı məzmunların hazırlanması.
- Real vaxt çərçivəsində kampaniyanın gedişatına nəzərət və uyğun dəyişikliklər edə bilmə imkanı.
- Keçirdiyiniz kampaniyalar haqqında statistik məlumatları və hesabatları əldə etmək.
- Ödəniş əməliyyatlarını tək-tək fiziki şəxslərlə deyil, bir hüquqi şəxslə həyata keçirtmək.
Keepface neçə işləyir?
Keepface platformasında qeydiyyatdan keçib, sosial media hesablarınızı daxil edin. Şəxsi bloqunuz varsa , onu da sistemə tanıtdırın. Daha sonra Ayarlar bölməsindəki sizə aid olan məlumatları tam doldurun. Bu sizə daha uyğun kampaniyalara təkliflər almağa kömək edəcək.
Sevdiyin kampaniyanı seçin
Brendlərin sosial mediada keçirdiyi kampaniyalarda iştirak edinvə öz üslubuna uyğun məzmun hazırlayaraq təklif göndərin. Yalnız izləyicilərinizin bəyəndiyi və üslubunuza uyğun kampaniyalarda iştrak etməyiniz tövsiyyə olunur.
Paylaşın
Qoşulduğunuz kampaniyalara uyğun hazırladığıınız məzmunları sosial media hesablarınızda (Instagram, Facebook, Twitter və s.) və bloqunuzda paylaşın.
Statistikaları izləyin
Sosial media hesablarınızdakı paylaşımların statistik məlumatlarını izləyin. İzləyicilərinizin məhsul və xidmətlərlə bağlı suallarına cavab verib, daha çox izləyicinin paylaşımdan xəbərdar olmasına kömək edin.
Gəlir əldə edin
İştrak etdiyiniz kampaniyalara uyğun ödənişləri alın və onu öz hesabınıza köçürdün.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri