Son illər dünyada trend olan "Influencer Marketing" platformaları sürətlə artmaqdadır. Hətta buna "Reklamın yeni dövrü" deyə adlandıranlar da var.
Reklam posterlərini brendlər paylaşdıqda ona maraq çox az olur və məhəl qoyulmur. Ona görə hər kəs məhsul və xidmətin "ağızdan-ağıza" yayılmağını istəyir. Influencer Marketinq platformaları isə məzmunun viral yayılması üçün bir başlanğıc ola bilir.
Belə ki, bu trendə uyğun Azərbaycan və qonşu ölkələri hədəfləyən Keepface bu gündən qlobal bazara açılıb.
Keepface adlı layihə sevdiyiniz brendlər ilə işləməyə və onların sosial media kampaniyalarının bir parçası olmağa imkan yaradır.
Layihənin rəhbəri isə startap sektorundan bir neçə layihəsi ilə tanıdığımız Vaqif Abbasovdur. Layihənin digər ortaqları isə İT sektorundan tanıdığımız Elşad Yusifli və marketinq sahəsində fəaliyyət göstərən Emin Vəlidir.
Keepaface bu gündən artıq Gürcüstanda da xidmətə başlayıb.
Bu barədə Xeberler.az-a layihə rəhbəri Vaqif Abbasov məlumat verib.
Onun sözlərinə görə, Gürcüstan bazarında Influencer Marketing platforması mövcud deyil. Ona görə Keepface komandası bu bazarı seçib.
Vaqif Abbasov qeyd edib ki, onlar Azərbaycanda 1 ildir ki, 1000-dən artıq influencerlə və 30-a yaxın yerli və beynəlxalq şirkətlə əməkdaşlıq edir:
"Bəzi brendlərin regional ofisləri ilə çalışdığımızdan qonşu ölkələrdə də bu xidmətin təşkilində çox maraqlıyıq. Gürcüstanda artıq bir neçə böyük şirkətlə müqaviləmiz var. Bu ilki genişlənmə planımıza uyğun olaraq bir neçə aya Türkiyə, Rusiya, Ukrayna və MENA bölgələrində fəaliyyət planlanıb".
Layihə barədə daha ətraflı burada.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri