Texnologiya ağıllı şəkildə istifadə olunduqda məlumat və inkişaf mənbəyidir. Lakin nəzarətsiz və həddindən artıq istifadə edildiyində uşaqlar üçün bəzi zərərli tərəfləri ola bilər.
Xəbərlər xarici mətbuata istinadən uşaqların internetdən doğru şəkildə istifadə etməsi üçün tətbiq olunan bəzi qaydaları təqdim edir:
Əvvəlcə uşağın, hər gün kompüterə ayıracağı zaman təyin olunmalıdır. Bu müddət bağçaya gedən uşaqlarda bir saatdan, ibtidai dövrü uşaqlarında isə iki saatdan çox olmamalıdır.
Valideynlər uşaqlarını texnologiya dünyasına sağlam şəkildə yönləndirmək üçün kompüter və internet haqqında bilgilər əldə etməlidirlər və onları tətbiq etməkdən çəkinməməlidirlər.
Valideynlər uşaqlarından istifadə etdikləri kompüter, proqram və oyunları onlara öyrətməklərini istəyə bilərlər. Ana və atasından daha çox bildiyini düşünməyin uşaq üzərində yaxşı təsiri olacaqdır.
Kompüterdən istifadənin qadağan edilməsinin digər asan yollarından biri də kompüterdən ortaq şəkildə istifadə etmək məqsədilə böyüklərin də nəzarət edə biləcəyi bir yerə qoymaqdır. Bunun nəticəsində ailə içində birdən çox adam eyni kompüterdən istifadə edərsə, uşaq da öz növbəsini gözləmək kimi sosial öhdəliklərini biləcəkdir. Eyni zamanda valideynlər uşağın kompüter və internetdən hansı məqsədlə istifadə etdiyini bilməli, çat yoldaşları kimi mövzular haqqında məlumat toplamalıdır.
Valideynlər kompüter üzərində nəzarəti gücləndirsələr uşaqlarla birlikdə oyun da oynaya bilərlər. Belə ki, kompüter oyunlarının seçimində uşağın yaşına uyğun, şiddət ifadə etməyən proqramlar seçilməlidir.
3-5 yaş dövründəki uşaqlar üçün xatırlatma, qruplaşdırma, göz-əl funksiyası, 6-8 yaşlı uşaqlar üçün oxuma, yazma, məntiqlə əlaqəli proqramlar, 9-12 yaşlı uşaqlar üçün mücərrəd anlayışlar ifadə edən materialların seçilməsi faydalı olacaq.
Ibtidai məktəb, orta məktəb və lisey dövrlərindəki uşaqların dərslərinə də faydalı olacaq interaktiv təhsil proqramları və ya DVD-lərinin olması faydalıdır. Xüsusilə, bir də xarici dil də olsa, söz ehtiyatlarını və xarici dil məlumatlarını inkişaf etdirə bilərlər.
Valideynlər lazımsız saytlara girişin əngəllənməsi üçün tədbirlər görə bilərlər.
Ana-atalar kompüterdə tanımadıqları insanlarla ünsiyyət qurulmasına aid qadağalar tətbiq etməlidirlər.
Ruhəngiz Muradova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri