Bəs Uşaqlar üçün evdə distant tədris prosesini necə qurmalı ?
Övladı evdə distant təhsil alan valideynlər nələrə diqqət yetirməlidir ?
Xeberler.az bildirir ki, bununla bağlı Azərbaycan İnternet Formunun Prezidenti, ekspert Osman Gündüz açıqlama verib:
"Düşünürəm ki, burada daha çox psixoloji məqamlar var.İlk növbədə valideynlər fərqində olmalıdırlar ki, bu problem lokal problem deyil, bütün dünya bununla üz-üzədir. Bizdə distantla bağlı ənənələr və hazırlıqlar yetərli olmadığından bu problem daha qabarıq görsənir.
1. Evdə uşaqlar üçün ayrıca otaqda distant tədris mühiti yaradılmalıdır və bu otaq üçün ayrıca qaydalar müəyyən olunmalıdır.
2. Zərurət yoxdursa dərs prosesində evdəki digər şəxslərin bu otağa daxil olması tövsiyyə olunmur.
3. Uşağın masasında kompüter, smartfon, printer, planşet, qulaqcıq və s. üçün, onların dayanıqlı enerji təchizatı üçün şərairt yaratmaq, bu avadanlıqları uşaq üçün hər an əlçatan etmək lazımdır.
4. Uşağın iş masası təbii işıqlanma olan ərazidə olmalıdır və işıqlandırma üçün adi işıqlardan istifadə tövsiyyə olunur.
5. Masa üzərində uşağın əl işləri görməsi üçün yer saxlanılmalıdır.
6. Distant tədris prosesi zamanı otaqda televizor söndürülməli, sakitlik və iş mühiti təmin olunmalıdır.
7. İlkin dövrlərdə uşağın kompüterdə işləməsinə, təlim prosesinə, avadanlığın və internetin məqsədli istifadəsinə nəzarət və köməklik edilməlidir.
8. Uşağın internetdə təhlükəsizliyi üçün tədbirlər görülməlidir (Əgər valideynin rəqəmsal bacarığı yetrəlidrisə kompüteri, smartfonu özü tənzimləməli, əks halda provayderə, məktəbə və ya müətəxəssisə müraciət etməlidir. İmkanı yetərlidirsə provayderlərdən “HALAL İNTERNET” xidməti alması daha uyğun olardı).
9. Distant dəslər 30 dəq. davam etdiyindən uşağın hər yarım saatdan bir istirahətinə diqqət yetirilməlidir.
10. Evdə bir neçə uşaq eyni anda internetdən istifadə edərək multimedia resurslarla işləyəcəksə internetdə yüklənmələri qabaqcadan nəzərə almaq lazımdır. Bu problemi aradan qaldırmaq üçün ya evdəki uşaqların dərs cədvəli dəyişilməli , yaxud da daha yüksək sürət üçün provayderə müraciət olunmalıdır. Evdə yalnız bir kompüter olduqda da bir neçə uşağın istifadəsi üçün qabaqcadan kompüterdə tənzimləmələr aparılmalıdır.
11. Əgər uşağın istifadə etdiyi texniki avadanlıqlarda problem olarsa təhsil müəssisəinə və ya kompüter ustasına müraciət etmək lazımdır. Bunu tez etmək daha doğru olardı, çünki nasaz avadanlıqlarla distantı effektiv qurmaq mümkünsüzdür, həm də bu , uşaqları həvəsdən sala bilər.
12. Əgər uşaqda mənimsəmə ilə bağlı, distant tədris mühitinə uyğunlaşmaqla bağlı problemlər, diqqətin toplanması ilə bağlı problemlər olarsa məktəbin rəhbərliyinə, məktəb psixoloquna müraciət etmək doğru olardı.
13. Evində interneti və kompüteri olmayanlar distant tədris prosesində iştirak üçün ya digər imkanlar axtarmalı , yaxud da bu imkanların yaradılması üçün dərhal təhsil müəssisəsinə müraciət etməlidir".