Tvitter hazırda sizə uyğun gələn ən yaxşı məzmunu vurğulamaq üçün “For You” (Sizin üçün) səhifəsi ilə tam olaraq “TikTok”a bənzəyən “Explore” (Kəşf et) səhifəsi üçün yeni formatı sınaqdan keçirir.
Xeberler.az məlumat verir ki, yenilənmiş tərtibatın iki elementi var - əsas "Trend" səhifəsində istifadəçilər o zaman platformada ən populyar məzmun olan "Personalized” (Fərdiləşdirilmiş)" və ya "Top Trends” (Ən Yaxşı Trendlər)"i seçə bilərlər.
"Sizin üçün" səhifəsinə keçdiyiniz zaman, siz tam ekran, şaquli sürüşmə, tvit məzmununun “TikTok”a bənzər görüntüsü alırsınız. Bu, əsasən video tvitlərə yönəlib, baxmayaraq ki, orada mətn tvitləri də inteqrasiya olunub.Tvitter yeni funksiyalar haqqında aşağıdakı fikirləri bildirib: “Sizin dincəlməyinizi, yeni maraqlar tapmağınızı və baş verənlərə baxmağınızı asanlaşdırmaq üçün yenilənmiş, daha fərdiləşdirilmiş “Kəşf et” səhifəsini sınaqdan keçirməyə davam edirik.”
Tvitter qeyd edib ki, bu sınaq ötən ilin dekabrında başlayıb və indi bir qədər yenilənmiş tərtibatda daha çox istifadəçi üçün genişləndirilir.
Fidan Ali
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri