"Meta" WhatsApp Biznesdə müştərilərlə səsli zənglər vasitəsilə əlaqə qurmaq funksiyasını təqdim etdiyini açıqlayıb. Bu yenilik sayəsində WhatsApp süni intellektlə dəstəklənən səsli agentlərin istifadəsini genişləndirmək imkanına malik olacaq.
Xeberler.az bildirir ki, hal-hazırda kiçik biznes hesabları WhatsApp üzərindən müştərilərlə səsli çatlaşa bilir, lakin böyük biznes hesabları üçün bu funksiya hələ mövcud deyildi. Gələcək həftələrdə API vasitəsilə böyük bizneslər də səsli zənglər funksiyasından istifadə edə biləcək, müştərilər bizneslərlə səsli əlaqə yaradacaq, bizneslər isə müştəriləri geri zəng edə biləcəklər.
Əlavə olaraq, müştərilər tezliklə bizneslərdən səsli mesaj göndərmək və almaq imkanına da sahib olacaq.
Bu səsli əlaqə kanalları vasitəsilə şirkətlər Vapi, ElevenLabs, Coval və ya Phonic kimi startapların təqdim etdiyi süni intellekt əsaslı səsli agentlərdən istifadə edərək müştəri xidmətlərini avtomatlaşdıra bilərlər.
Daha əvvəl test edilmiş süni intellektlə idarə olunan chat əsaslı müştəri dəstəyi və əlaqə xidməti indi Meksikadakı daha çox satıcıya təqdim olunur.
Bundan başqa, WhatsApp süni intellektdən istifadə edərək satıcıların saytlarında məhsul tövsiyələrini şəxsiləşdirməyi planlaşdırır. İlk tövsiyədən sonra süni intellekt müştərilərin əlavə suallarını cavablandıra və WhatsApp üzərindən yeniləmələr göndərə bilər.
Bu yeniliklər artıq biznes istifadəçiləri üçün təqdim olunmağa başlayıb və növbəti həftələrdə geniş istifadəçiyə çatdırılacaq.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Satışa çıxarılmış Azərbaycan adları