Xaricdə yaşayan azərbaycanlılar necə elektron müraciət edə bilər?

25-12-2015 / 16:43

 Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi xaricdə yaşayan azərbaycanlıların müraciətlərinin qəbulu üzrə inzibati reqlamenti təsdiqləyib.

Xeberler.az-ın məlumatına görə, bu xidmət xarici ölkələrdə yaşayan Azərbaycan Respublikası vətəndaşlarının, diaspor təşkilatlarının, еləcə də Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı olmayan azərbaycanlıların ərizə, şikayət və təkliflərinin komitə tərəfindən elektron qaydada qəbulu, araşdırılması və cavablandırılmasını əhatə edir.

E-xidmət komitənin rəsmi saytında  və “Elektron hökumət” portalında  əlçatandır.

İstifadəçi bu elektron ünvanlardan birinə daxil olaraq e-xidməti seçir, açılan səhifədə fiziki şəxslər - ad, soyad, ata adı, vətəndaşlıq, doğum yeri və tarixi, ünvan, əlaqə məlumatları (telefon nömrələri, e-mail); hüquqi şəxslər (diaspor təşkilatı)- təşkilatın adı, yerləşdiyi ölkə, hüquqi ünvanı, əlaqə məlumatları (telefon və faks nömrələri, e-mail) barədə məlumatları daxil etməklə müraciəti sərbəst formada doldurduqdan sonra elektron imza ilə təsdiq edib müvafiq elektron ünvana göndərir.
 
Sorğunun araşdırılması nəticəsində komitənin hazırladığı cavab “Vətəndaşların müraciətləri haqqında” Qanunun tələbləri nəzərə alınmaqla elektron formada istifadəçiyə göndərilir. Cavab istifadəçinin istəyindən asılı olaraq poçt rabitəsi vasitəsilə də təqdim oluna bilər.
 
Müraciət baxılmamış saxlanıldıqda bu barədə istifadəçiyə məlumat verilir.


  Xeberler.az


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə