Azərbaycan Beynəlxalq Bankı (ABB) kompüter, bankomat, informasiya köşkü və mobil telefonun köməyi ilə alınan aviabiletlərin ödənişi üzrə xidmətlərə başlayıb.
Bankın baş ofisindən APA-ya verilən məlumata görə, ABB ilə «SilkWay Travel» şirkəti arasında qurulmuş əməkdaşlıq əlaqələri hesabına müştərilər turizm şirkətinə zəng vuraraq aviabilet sifariş edə, sonra isə ABB vasitəsilə həmin biletin dəyərinin ödənişini apara bilər.
Qeyd edək ki, əvvəllər bankın müştəriləri yalnız «Azercell» mobil operatorun və elektrik təchizatçısı olan «Bakıelektrikşəbəkə»nin xidmətlərini ödəyirdilərsə, indi bu siyahıya «Elcell» və «Azeronline» provayderləri, «Aztelekom» şirkəti və «SilkWay Travel» turizm agentliyi də əlavə olunub. Bundan başqa, yaxın vaxtlarda ABB-nin müştəriləri mobil bankçılıq vasitəsilə «KartTransfer» xidmətindən də yararlana biləcəklər.
Xatırladaq ki, Azərbaycan və regionun ən iri bank kredit təşkilatı olan ABB 1992-ci ildən fəaliyyət göstərir. Bankın nizamnamə kapitalında dövlətin iştirak payı 50,2% təşkil edir. Səhmlərin qalan 40%-i xüsusi mülkiyyətdədir, 10%-i isə bankın əmək kollektivinə məxsusdur. Hazırda bankın respublika üzrə 37 filialı fəaliyyət göstərir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri